Supervision

Når man sidder fast i et problem, og når problemudforskningen ikke skaber nye veje at gå, kan supervision skabe fornyet engagement i problemet. I supervision skal man kunne fremlægge det, man er forvirret over, ikke kan finde mening i, føler sig presset af og er vred, flov eller skammer sig over. Supervision kan revitalisere problematikken, genskabe fokus på opgaven og tydeliggøre de involveredes intentioner, erfaringer og værdier.


Mit mål som supervisor er, at supervisionsrummet opleves som et trygt rum, hvor der er plads til både de faglige og værdibaserede perspektiver. Mit fokus er, at være nysgerrig, undersøgende og sætte spændende reflekterende processer igang, som hele gruppen er en del af og med fokus på at opnå ny indsigt og nye veje at gå. Jeg har stor opmærksomhed på trivsel og hvordan man forebygger udbrændthed og sekundær traumatisering. Jeg inddrager mindfulnessøvelser og har fokus på kroppen i supervision.


Som supervisor har jeg en solid baggrundsviden og klinisk erfaring med chok- og udviklingstraumer og viden om hvordan, de påvirker den kropslige og følelsesmæssige regulering og udvikling. Derudover har jeg mange års praksiserfaring i arbejdet med  diganoser, traumer og mentalisering.


Jeg har lavet supervision med følgende faggrupper:


- Pædagoger

- Skolelærere

- Socialrådgivere

- Psykoterapeuter

- Plejefamilier

- Jobkonsulenter

- Bostøtter

- Ergoterapeuter

- Hjemmevejledere


Jeg tilbyder individuel og gruppesupervision.